Informationer
Lokation Infomøde København K
Rosengården 14
1174 København K
LPTSD – Landsforeningen for PTSD ramte og pårørende.

Kom og mød den nye forening og få en snak med nogle af personerne bag foreningen.

Der er i høj grad brug for en forening, der taler og er talerør for (K)PTSD-ramtes og deres pårørende.
En forening, der skaber forståelse og tolerance for mennesker med PTSD og deres pårørende.
Mange med PTSD rammes af stigmatisering og manglende forståelse og ender ofte isolerede.
I Landsforeningen vil vi arbejde for at (K)PTSD-ramte og deres pårørende får et frirum samt råd og
støtte i en ofte udfordret hverdag.

Program:
  • Velkomst ved formanden
  • Præsentation af vores forening LPTSD
    Landsforeningen for PTSD-ramte og pårørende, hvordan og hvorfor er den opstået, en personlig beretning omkring dette.
  • Temaoplæg: Livet med PTSD for ramte og pårørende.
  • Lokale tiltag: Info og dialog om oprettelse og koordinering af lokal foreninger i lokal områderne, ved formand og frivilligkoordinatoren.
  • Eventuelt.
  • Tak for i aften.