Informationer
Allegade / Lovparken
4600 køge
Kontaktperson Per Laudrup Jørgensen

Landsforeningen for PTSD - ramte og pårørende har indgået et samarbejde om at stille frivillige til dette, hvor støtten går ubeskåret til foreningens arbejde for medlemmerne.

Vi har flere slags vagter og tidspunkter, men hovedsageligt er det følgende :
1) VIP teltet hvor man sørger for der er styr på tingene og der bliver ryddet af fra gæsterne tidsrummet 17-20 og 18-20.
2) Safety crew går runderingsvagter rundt i parken hvor man sørger for at alle hygger sig og tilser om nogen har brug for hjælp og her går man 2 sammen. typisk i tidsrummet 17-24
3) Ølbar/ drinksbar tidsrummet 14-24
4) Øl crew runner: Kører manglende varer til barerne -14-24
5) Toilet crew 14-24 holde orden, fylde toilet papir op, håndsprit (IKKE RENGØRING)
6) Søndag er oprydning tidsrummet 9-14
7) flugtvejs Safety crew hvor man står 2 sammrn 10-17 eller 17-24 alle dage
hvor man kun står og hygger sig og kun skal hvis der opstår en evakuerings situation skal åbne hegnet
 (klippe 7 stribs op med en bidetang)
de lange vagter kan evt deles i 2

Tilmeld dig dagen og du kontaktes på mail om hvilket tidsrum og vagt du / i gerne vil have
Ved spørgsmål, send os en mail : info@lptsd.dk

Man er velkommen til at tilmelde sig sammen med sin ven, veninde, familie, dog skal man være fyldt 18 år og ønsker man at stå sammen så send os en mail og vi gør hvad vi kan for dette er muligt.

Filer

Filnavn